Mysmrt SibelBatlar ben lierac çatlak önleyici krem kullanıyorum 7 aylık olduk daha çatlak yok ama diyorlar ki vücudun müsaitse ne kullanırsan kullan çatlak olacak diyorlar bilmiyorum
isimyazmakzorunlumu SibelBatlar deri yapısıyla alakalı ama bol su içmek ve nemlendirmekle minimuma iniyor bence. Ben bio oil sarı olanı kullanıyorum güzel nemlendiriyor.
SebnemRasit isimyazmakzorunlumu on kutu kullandım 33 den sonra çatlamaya başladım ne güzel seviniyodum 30 u aşdım diye ama malesef ama çok az az çatlaklar oluştu belki daha fazla olmasını önledi bilemiyorum