Merhaba güzel anneler bende lupus var bu 3 tane bebek kaybettim su an 2 yasinda bir oglum var ve 8 hafta 4 günlük hamileyim.gunde 3 defa kan sulandırıcı iğne ve dekort kortizon ve coraspın kullanıyorum fun sabah kahverengi leke geldi doktoruma gittim bebek iyi dedi içerde kanama yok dedi progestan fıtık başladı 20 gun de rapor verdi dınlenmen gerekiyor dedi bu kanama neden oluyor korkuyorum cok gelmiyor ancak fitille beraber akıntı şeklinde az az geri cikiyor.boyle bir durum yasayan var mi.