kubrayilmaz35 Adetime 10 gün kala 2-3 damla çamaşırımı kirletecek kadar leke gelmişti ama ped takacak kadar değil sadece bulasıyordu peçeteye veya çamaşırıma,bugün adetim 7 gün var simdi yine 1-2 damla gelmiş sekilde uyandım nedir bu😏
Cansufurkan kubrayilmaz35 kuzum merhabalar benimde bu şekilde olurnher adet dönemi çünkü ben de polip var o yüzden lekelenmem oluyor ama.insallah seninki yerleşme lekelenmesidir
kediannesiii kubrayilmaz35 merhaba ben de aynı durumu yaşıyorum her ay doktorlar bir sebep soylemiyor siz sebebini ogrenebildiniz mi acaba ya da devam etti mi sizinki ? 🌸
kediannesiii kubrayilmaz35 Yaa gerçekten mii 🤭🤗 tebrik ederim sağlıkla alın kucağınıza inşallah bana da dua eder misiniz 🥲🙏🌸