Duha190 Kızlar merhaba afedersınız klozetteyken aşırı derecede aşağı baskı ve bombeleşme hissediyorum iki gündür. baş aşağıdaydı bebeğim gelişimi de on gün ilerde demişti doktor . Böyle bir durum yaşayan var mı ?