iikizlerimm benimde 6 Ocak hastaneye 1 saat uzaklıkta olduğum için bebeğe 4 takım koydum, 20 tane bez, 2 tane islak mendil, 1 ince 1 kalın battaniye, 2 tane alt degistirme örtüsü, kendim için 2 tane takım, hırka, çorap, terlik, gece orkidi aldım ben, havlu kağıt, havlu, Nescafe, koyacam ve emzik unuttuğum olmuş olabilir