Siz olsanız hangi ismi seçerdiniz?
spoilerbob elfin yada eflin de olabilir
spoilerbob yaa benim kızmın ismide Asel Hüma olucak 💕 inşallah
Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🌺 betulaltn75