momysss evet istediker başka başka doktorlar gezdim fetal dna da önerdiler ama yaptırmadım amniyosentez de binde bir de olsa düşük veya enfelsiyon riski var diye yaptırmadım bebek geliştikçe büyüdükçe doktorlar daha rahat teşhis koyabiliyor ben perinatoloji ahmet gül e gidiyorum istanbuldayım iyi kide gitmişim ona 16.haftamda gittim durumu anlattım baktı amniyosentez önerdi bende sonuç ne olursa olsun doğuracağım dedim doktorumuz çok iyi birisi 16.haftadan itibaren bana down sendromu olduğunu düşünmüyorum şuan bile ense kalın ona göre değerlendirilemez demişti 2 hafta sonra yine gittim kalbine odaklandı doktorumuz genetik kalp hastalığı varmı dedi babamızın var dedim baktı baktı her gitmemizde 1 saat kalbine odaklandı ve her defasında da down olmadığını dile getirdi bize o da çok rahatlattı beni doktorda çok önemli kadın doğum doktoru direkt down sendromu diyip işin içinden çıkıyor şuan 24.haftadayım çapa da heyete çıktım 6 doktor eşliğinde bakıldı hepside kalp rahatsızlığı dedi down diyen bir tane bile olmadı