Sevvl Ayezhanim bana beta hiç bi zaman doğru sonuç vermez saflıkla kese kendını bellı eder demişti doktorum hatta benim ikiz olmasına rağmen çok çok düşüktü
derya61_ Ben erken öğrendim idrar testindn betama baktırdığımda 42 çıktı 4 gün sonra 198 oldu şuan kese var mı diye heyecanla bekliyorum. Adetimin 3 günü geçeli
yinehamile Ayezhanim yanlız yumurtlaya göre değil son adet tarihinin ilk gününe göre hesaplanır, sağlıcakla kucağına da alırsın İnşallah
derya61_ Doktor 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi bana neye göre söyledi anlamadım bende 😄😄😄
Ayezhanim yinehamile inşallah canım 🤲😍evet ama ona göre beta yukseloyor yani sanki onu baz alsak daha doğru sonuç olur gibime geliyor 🥴😊