ozgeya Tubalin sudokremin içerisinde BHA var,yani petrolden elde edilmiş bir madde.üstelik firma içeriğini tam açıklamıyor.evet etkili bir krem ama içeriği hiç masum değilken kullanmak pek uygun değil bence.
Nurbanu34 Tubalin kantaron yağını öneririm size ben çatlak onleyici olarak kullaniyorum guzel nemlendiriyor. Kardesimde 7 aylik bebegi için kullaniyor hic krem ve pudra kullanmadi en dogali yağlar bence
CansuOztomurcuk Bende sudocrem almıştım fakat içeriğini öğrendikten sonra pişman oldum. Öylece duracak herhalde. Mustela pişik önleyici krem ve doğal kantaron yağı kullanmayı düşünüyorum.
ikarus Ben de tavsiye üzerine Desitin aldım, mor olanından. En masum içeriklilerden biri diyorlar, inşallah öyledir. Henüz kullanmaya başlamadım..
Tubalin Çok övdüler şuan şaşırdım yani ne yapacağım bilemedim Bepanthol kullandım ama daha çok yaktı gibi