Kubracumn Prilam dr kullanan var mı kullanıp doğum yapan var mı birde zararlımı bilmiyorum gece bitane alıyorum bugün gündüz aldım
K1-fatma Kubracumn gece yatmadan iki tane içiyorum ikinci hamileliğim oda olmasa bulantıdan duramıyordum şimdi 4 üncü aya girdim daha rahatladım bulantı kalmadı
tolbetulll İlk başlarda günde yatmadan 2 kez içiyordum , şuan 37 haftam bitti yatmadan 1 kez içiyorum . Bi zararı yok günde 3 kez kadar içebiliyoruz .