Cancan2 Kızlar neler alıyosunuz almaya başladınız mı ben 2 yenidoğan 1 tane 1-3 ay takım aldım 5 tane yeni doğan sıfır kop zıbın aldım benim ki erkekmiş bu arada 🌸
[silindi] Cancan2 valla sıfıra sifir daha almadim hamilelik amaan beeeci yapti resmen normalde de gezme gitmeyi seven biri degilim alışveriş benlik is degildir zaten hamilelikten beri de markete üşeniyorum aman bee daha cok var hele dur diyorum kendime ciciler alma konusunda da sanirim 30 haftalik olana kadar cop bile almicam bu gidisle🤣
Gizem2325 Dilanceylan ay inşallah 🫶🏼 ense kalınlığı için gittiniz mi acaba beni perşembe günü için çağırdılar
dilos011 sipsecim 14+1haftaligiz mayıs sonu sezeryen doğum olacağı için haziran başı da olabilir tabi
Esma1afra Anonimane_150 herşeyimiz aynı tek fark suni sancılı sezaryen 🤪 benimde kızım var oğlum olsun istiyormuyum bilmiyorum ama belirtiler çok farklı bakalım ne olacak benimde cuma ikili test eğer cinsiyet belirlenirse birbirimize haber verelim 😚
1anne2bebek__ sipsecim Esraa091113 kaçıncı haftadasınız benim 14+5 kızımda aynıydı. 38. Haftada doğurdum Haziranı göremeden😂
Bebeto6161 sipsecim normalde 12 haziran ama mayısta olabilir sezaryen olacağı için sağlıkla gelsinler inşallah 14. hafta😇
Buseceyb 18 Haziran Allahın izniyle,🥰 Sağlıkla gelsinler tüm bebişler ❤️ Nipty test verdik ikili tarama testi yerine onu tercih ettik, cinsiyetimizi de onda söylerler heralde. 10 gün içerisinde ❤️