Korkma canım hamilelik başlarında olabiliyor . sadece kırmızı ve koyu kahve o tonlara döner kuvvetli bel ve bacak ağrısı yaşarsan akabinde mutlaka görün ama ihmal etme . Gebelik planladığım dönemde adet olduğumu düşünmüştüm. 4 gün kanama ve ardından devam eden kırmızı siyah arası lekelenmelerim devam etmişti 18 gün . Test yaptım hep negatif sonuç almıştım . Kist diye şüphelenirken bildiğin düşük yaptım .aman ihmal etmeyin . Kırmızı kahve siyah kanamaları . Doktorum yat dinlen kesen yok tutunursa tutunur demişti ama tutunamadı . Endişe etme farklıbir durum gördüğünde devamlı ise yaz doktoruna . Gebelikte kırmızı siyah kahve kandan endişelenmen gerek . Pembeden korkma ☺️Rabbim sağlık versin inşaallah