Tugceeeeozt Hanımlar merhaba ilk gebeliğim bu sabah göğsümde bir gerginlik hissettim gecede adet dönemi gibi göğüs ağrısı olmuştu şimdi bakarken sıktım ve damla damla su gibi süt geldi sanırım . Bu saatten sonra beni neler bekliyor doğumda kendi başlarmı acaba?
Prenses34_annesi Tugceeeeozt vücud kendini artık doğuma hazirladigi için geliyordur canım benden de minik minik geliyor 32+1 ik🥰
Fndkrdu Tugceeeeozt süt de olabilir ssıvı da sen kendin sıkıp uyarma göğsünü çünkü süt inmesine sebep olma bu tarz şeyler erken doğuma sebep oluyor canım