Gayeee 36+3üm ve kabızlığı ben de yaşıyorum.Suyum fazla karın içi basıncım zaten fazla.Bir de üstüne kabızlık beni mahvediyor.Hemoroid var ve lavman da yapamıyorum.Çok canım yanıyor😔Doktor bugün magnezi kalsine diye bir toz verdi.Bağırsaklardan emilmiyormuş bebeğe zararı yokmuş.Onu kullanıcam.Bir de her sabah zeytinyağı ve kayısı incir tüketmeye çalışıyorum.Bazen midem bulanıyor yiyemiyorum.Gerçekten zor durumdayız😔