Kızlar dün gece ve bu gün sabahtan ara sıra sol yumurtaligimda sancma oluyor.sanki bıçak saplaniyor kitlenip kalıyorum.ani bisey.sonra gecip gidiyor devamı değil yani bugün pazar.devam ederse doktoruma ulasicam yarın.16.haftalik oluyor yarın Allahım izniyle.neden boyle oldu ki anlamadım.cok korkuyorum