Kızlar ablamın bebeği 32+3 günlük 2gün harketlerini hissetmedi doktora çıktı bebeğin kalbi atıyordu ama hiç hareket yoktu sonra başka hastaneye geldik bebeği hemen aldılar nts de harket etmedi sezeryan oldu bebek şuan yoğun bakımda anne karnında kan gitmemiş bebeğe,bu yüzden kansız kalmış ve hipertansiyon çıkmış bebekte kan takviyesi yaptılar ama yoğun bakımda bebek şuan solumunda da sıkıntı var ciğerlerinden dolayı . başına gelen var mı böyle bişey