newbabyno2 Kızlar sabah normal uyanıyorum ama ogleden sonra 3 gibi pilim bitiyor resmen halsızlık yorgunluk baslıyor yerimden kalkamıyorum sureklı yatıyorum. sizde öylemısiniz 7+3 üm suanda
AcemiAnneee newbabyno2 her dakika rahat batan ben yerınde duramayan ben yerlerde kanepelerde yatakta asalak hayatı yaşıyorum uykucu zıhnı çıktı adım😂😂😂