Nily35
Canım ben 2 doktora gittim başta ikisi de hemen coraspin dedi kan akışı olsun bebeğe preeklampsiyi önler dediler. 7 haftalıkken başladık coraspine 32 de kes dedi doktor ama ben 33 de kestim. Kanı sulandırdğı için damarların daha akışkan olmasını sağlıyor. Protein kaçağı yine var bende 2 haftadır coraspin kullanmıyorum merak ediyorum bebeğin gelişimi etkilendi mi? Sende protein kaçağı yaşadı isen muhakkak kullan