Merhaba kızlar ben 12 gün önce doğum yaptım ve ilk etapta süt gelmediği için emziremedim, hemşireler biberonla mama vermemi söyledi. Ara sıra denemeler yaptık ama olmadı. Sütüm geldikten sonra bu sefer kabul etmemeye başladı ve sarılık vardı hiç emiyordu sadece biberonla mama ve bazen ane sutu veriyordum sağipta. 4 gün önce kontrol vardı rengi biraz azalıyor değeri daha çıkmaz dedi ve 1 ay sonra kontrola çağırdı. Dün gece mama içtikten sonra yatağa koyarken baya ağladı bende meme veriyim dedim 2 3 dakika emdi. Yani heralde yavaş yavaş kabul edecek gibi. Önceden sağdiğimda sütüm güzel geliyor ama dünden beri azalma var sanki. Şimdi mamadan memeye nasıl geçiş yapabilirim? Sütüm yeterince var mı ve yeterince beslendiğini nasil bilecem? Hiç bu durumu yaşayan var mı? Hâlâ hafif sarılık var diye birdende kesmek istemiyorum yetersiz olur diye.