Patricia Seydagns benim oplan baş geliş olduğu için 18. Haftadan itibaren ben başka yerde bir Tekme hissetmedim. Hatta 2 kere altım kaçırdım🫣 şimdi yarın 33. Haftaya giriyorum yeri dar tabi bira yukarı vuruyor ama genelde hep kasık
Melike_nur53 Seydagns 30+3 oldum ve 30. Haftama girdiğim gün hareketlerini ve baskısını hissettim sanırım büyüyolar ve hareketler baskı yapıyor oraya 😅