Gamze1608 2 ayı devirmek üzereyim. Tüp bebek olduğu için kendime çok çok dikkat ediyorum. Ama bir anda bu grip çıktı başıma allahtan ateş yok ama kolumu kaldıramıyorum. Yaşayan var mı?