Baharr_00 35+1 haftalık hamileyim ve 1 saattir aralıklı karnım ağrıyo doğum belirtisi mi beni bilgilendirir misiniz
Busarsl Baharr_00 1 saat çok uzun zaman değil mi bunun kısa aralıklarla gelmedi gerekiyor diye biliyorum
Fndkrdu Baharr_00 takip et ağrıların aralıklarını dk olarak gittikçe sıklaşırsa hemen de git. Seninle aynı hafta ve gündeyiz yalancı sancı da olabilir.
Baharr_00 Fndkrdu Takip ediyorum kuzum ilk bebeğim olduğu için hangi sancı yalan hangisi gerçek bilmiyorum sizlere sormak istedim acaba bugun de oyle agrim olursa hastabeye gitsem mi
Busarsl Baharr_00 yani işte belli dakikalarda geliyorsa takip edip gidebilirsin ama saatte bir ağrıyorsa ondan korkma
Fndkrdu Baharr_00 devam ederse git tabi en azından sebebini öğrenirsin. Benimde ilk gebelik aynı sen gibi nasıl bişey olduğunu bilmeyince insan her şeyi düşünüyor