Gizem_1635 Kızlar idrar toplanıyor yüksek tansiyon dan yatış yaptım ama düştü hiç yükselmedi yattığımdan beri magnezyum serum takıldı eğer bişey çıkmazsa çıkış yapcam hastaneden 37 haftalığım doğuma alınmam dimi yaşayan var mı bilgi olan
teachervera Gizem_1635 Korkma canım. Benim ilk gebeliğimde de tansiyon ve protein kaçağı yüzünden 37 de doğum yaptım ama bebeğin gelişimi 33 de kalmıştı. Boş yere karnında taşımak yerine doğsun daha güzel kilo alır. Şimdi de 35 haftalık oldum protein kaçağı var bakalım ben ne yapacağım 37 i görsem şükür
teachervera Gizem_1635 Sen doğuma Kadar dinlen canım benim öyle bir lüksüm yok yalnızım oğlum 16 aylık hiç durmuyor. Bol su iç güzel beslen