Arzukayamen25 Alın benden de o kadar. Yarın detaylım var şimdi de ona taktım. Başta dış gebelik mi, boş gebelik mi, kalbi atacak mı, yaşayacak mı yok efendim ikili nasıl gelecekten buraya kadar geldim. Allah’ın gücüne gitmesin ama gerçekten çok yıpratıcı bir süreç gerçekten