Sinemmce Merhaba arkadaşlar ilki sezaryen olan arkadaşlar ikinci gebeliği ne tercih etti ? Yada ne tercih etmek zorunda kaldı? Yani aradan çok fazla yıl geçince normal mi denedi yoksa sezaryen devam mı
cansualisa Sinemmce spinal oldum 2. Spinal olcak 38 de alıcak doktorumuz 29 gün kaldı🌺 ssvdd yöntemını desteklemiyor 4.5 yaşında kızımda
Halime90 Sinemmce 36 haftalık olduk ama doktorum ilki sezeryn olduğu için sanırım hiç ssvd yi konuşmadan sezeryn dedi . ☺️ Bende norml istiyorum çok az kaldı ama risk almıyor gibi
Svalpydn35 Sinemmce ilk zorunlu sezeryandi 36 hftadayim bu da sezeryan olck Dr normali dile getirmedi bile ztn ilk dogumda doğum ilerlemedigi için sezeryan olmuştum 41 .hftda.bunu da en kotu 39 da alirm demişti.3.5 yaş oğlum var ikinirken iç dikisler vs yırtılır diye çoğu Dr göze almiyo ssvd yi
Qnl Sinemmce 6 yaşında ilk kızım 2. Gene sezeryan bende normal i deneyecek cesaret yok bide karşıyım normal doğuma 🙈
Halime90 cansualisa sanırım her doktor risk almak istemıyor. Furkan kayabaşoğlunu duydunuz mu instagrmdan takıp ediyorum . Ssvd yapıyor ve araları 2 yıl olması yetiyor. Keşke her doktor böyle olsa ama kısmette ne varsa onu yaşıyoruz.
cansualisa Halime90 doğru kuzum ona da imkan gel git var en yakın hastane bile bana 1 saat özel birde doktorumdan da aşırı memnunum güler yüzlü psıkolog gibi adam zaten ben vajinallk bişi istemem acıkcası