Merhaba kızlar bugün itibari ile 11 günlük olduk bebeğim öksürüyor. Boğazında balgam var burnunu sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum. Doktora da hemen götürdüm doktor ciğerlerinde bi sorun yok dedi oda ısısını iyi ayarlayın dedi ve ateşi çıkmadığı sürece sorun olmayacağını söyledi. Ama benim içim rahat etmedi yine de bu durumu yaşayan oldu mu genelde oluyormuş.