Merhaba kızlar bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Yada aynı olay başından geçen! 3 aylık bebeğim corona oldu. Geçen hafta eşim pozitifti. İki kızım var evde eşim bana ve ikisine bir iki kere test yaptı hep negatif çıktı. Ama bugün küçük kızımın ateşi 39.4’e çıkınca apar topar hastaneye gittik. Çok şükür ciğerleri, solunumu iyiydi. Sadece genzi dolu ve hırıltılı ses çıkarıyordu bide bugün ateşi çıkınca bizde koştuk hastaneye. Coronadan şüphelenmedik çünkü dediğim gibi hem test yapmıştık evde hemde kızımda bronşit var. Dedik belki bronşit zorluyordur kızı. Sonra öğrendik ki korona. Doktor bebeklerde ciğerlere zarar vermediğini söyledi ama yine de endişeliyim. Minnacık bedeni var ciğerden nasıl öksürüyor ama 😢 Bu durumu yaşayan ya da çevresinde atlatan varsa lütfen yoruma kayıtsız kalmasın 😔