Merhaba tatliş anneler. Gebeliğin 36+ 3. Günündeyim. İki gün önce hastaneye gittim nts de çok fazla sancım çıktı ve doktor doğum ola bilir seni bu şekilde gönderemeyiz dedi sonra beni çat muayenesine gönderdi acilman oluyor mu diye bakalım dedi sonra ona da baktırdım açılma yok dedi sancın çok dedi kendini çok sıkıp kasıyorsun rahat olmalsn dedi ama maalesef ki ben kendimi rahat bırakamıyorum. Çat muayenesi dediklerini olduktan sonra korkudan bende ne sancı kaldı ne de bşy. İstemsizce kendimi kastigimin farkına varınca hemen rahatlamaya çalışıyorum ama bir kaç saat sonra yine aynı oluyorum. Galiba doğum yapmaktan korkuyorum. Ve gün geçtikçe daha da bi stres yapıyorum. Ben nasıl aşarım bu korkuyu. açılma olması için ne yaptiniz ne yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim 🫶