1hilalali 29 haftalık hamileyim 2. Gebeligim karnım yok hala ya kızımdada böyleydim yüz üstü yatıyorum gerisini siz düşünün üzülüyorum göbüşlü hamişleri görünce not:herşeyimiz normal saglık lı bir gebelik geçiyoruz çok şükür
dilinkopsunemi-bisus 1hilalali göbek yok diye üzülme oluyo da noluyo yürünmüyo bileee 😂😂 iç karınla alakalı tamamen anca anca çıkar gelir bence 😊
almilakusunannesi 1hilalali kız bizde varda ne oluyor. Yatsan yatılmıyor, eğilsen eğilemiyorsun. Sağlıklıysanız hiç bir sorun yok, hatta daha güzeeell