Merhabalar yakın zamanda özel hastanede doğum yapacağım. Özelde doktor muayenesine gidiyorum. Hepatit b taşıyıcısı olduğum için doğumdan hemen sonra hepatit aşısı yanında bebeğe hepatit b serumu da yapılacakmış. Bu hepatit b serumu pahalı bi ilaç sanırım. Doktorum kendin temin edebiliyosan et dedi. Özel hastaneler temin edince direkt ücretini tam alıyolarmış. Var mı bunu eczaneden ücret ödemeden almanın yolu. Rapor falan çıkartılabiliyor mu(fiyatı 4 bin tl)