Gbbc Aylim Çok geçmiş olsun.Bende bugün öğrendim domuz gribi olduğumu yok böyle bişey covitte geçirmedim şimdiye kadar doktor bu covitten daha berbat dedi bugün bana
Mucizebebek2 Aylim bende iyilesemiyorum bi türlü bademeciklerim şiş gribim gün geçtikçe daha da artıyo antibiyotik falanda kullanmıyorum yarın gidicem doktora
Gbbc segah06 İlk olarak bel ağrım çok oldu.Halsizlik,eklem yerlerinde ağrı,kısacası vücudumdaki bütün kemiklerim çok ağrıyo ayağa kalkınca bi elim ayağım titremeye başlıyo gücüm yok çünkü,birde bende çok terleme yapıyo soğuk soğuk terliyorum
EsraGY Eşimden bana da geçti onun kadar ağır geçirmedim fakat gebeliğimden dolayı endişeliyiz hepimiz öksürük sıkıntım var ilaç olarak sadece parol içtim. Boğazımı ve öksürüğümü bal limon zencefil karışımı ile rahatlattım. Bol limonlu sıcak su tavuk suyuna çorba vs ile doğal yollar yani geceleri ateşim çıkınca eklemlere soğuk ıslak bez koyduk ve parola da geceleri içtim ateşime müdahale etmek için