Arkadaşlar 39+3 deyim. Bebeğin akşamdan beri hareketleri normalden çok daha fazla. Az olması toplanması tehlikeli diye biliyorum ama aşırı hareketli olmasında bir sakınca var mıdır, acaba bir rahatsızlık durumu mu var içerde hiç durmuyor? Doktoru bu konu hakkında bilgi veren oldu mu?