RN_Byrm ben özel sağlık Ayşe seçile gidiyorum. İlk gebeliğimde de ona gidiyordum 8. Hafta da kalbi durdu kürtaj oldum ameliyattan çok memnunum çünkü 2. Ayda tekrar hamile kaldım. Tek sıkıntı çok tercih edildiğinden randevu saatinde giremiyorsunuz. 2yse 3ü geçiyor yarım saat ilgileniyor. Servergazi hastanesini sormuşsunuz kesinlikle tavsiye etmiyorum kimseden memnunum diye duymadım. Esnafım kendim Denizli devlet hastanesinde daha iyi olduğunu söylüyorlar ama oradan da çok memnun değiller. Kendi ablamda servergazi doğurdu çıktığında dudağı patlamış kan iziydi dudağı içine bağırmış hep sesi çıkmamış ebeler nefesin kokuyor nefes alıp verme demiş başka bir sürü şey ama bu 2016 senesinde oluyor tabi