10+3 teyim bugün her ayın 10 unda düzenli adet olurdum dünden beri rahimin olduğu bölgede şiddetli bi ağrı her an adet olacakmışım gibi hissediyorum tansiyonum düşüyor çok gerginim bütün adet belirtilerimi yaşıyorum sizlerde de oluyor mu normal bir durum mu yoksa hastahaneye gitmelimiyim