Beyfat ah kuzum 1 hafta acillerden çıkmadım 6+2 de hastalandım tam 7+4 kadar çektim son 2 gündür bi tık iyiyim sağlık kabini ve kendi doktoruma görüşüp c d vitamini boş serum ağrı kesici mide bulantısı ne bulduysam koydurdum içine 2nci serumda toparladım ben yemek yiyemiyordum 4 koca gün ağzıma lokma koyamadım acilde oturup açım diye ağladım sadece parol serum verdi yolladı. Kendi doktorum da olmaz öyle şey özele yada sağlık kabinine git dedi takviye vitamin vs verdi şimdi toparladım çok şükür darısı başınıza çok çok geçmiş olsun 🫂