Kaderyas0327 Kızlar ben 37+2 haftalık gebeyim ve bugün sağlık ocağındaki son izlenimimiz yapıldı zaten idar yolunda enfeksiyon vardı ve bugünkü tahlil sonuçlarımda idar yolu enfeksiyonumda yükselme olduğu söylendi ve pazartesi günü bu konuyu doktorumla görüşmemi söylediler acaba doktorum doğum için gün verir mi bana sezeryan veya suni sancı ile alalım dermi hani enfeksiyon çocuğa geçmesin diye böyle bir sorun yaşayan oldu mu bilgilendirirmisiniz ?
[silindi] Kaderyas0327 burda bir arkadaşım vardı geçmeyen idrar yolu enfeksiyonundan dolayı doktoruyla beraber karar verip sezeryan olmuştu. Enfeksiyon bebeğe geçmesin diye
Busraszgn Enfeksiyon çocuğa geçmez ama doğum sancılarını tetikliyor antibiyotik yazması gerekiyor o yüzden öyle demislerdir.
Kaderyas0327 EMFE bana da o zamanlar fitil vermişti ama geçmedi işte evliliğimin il zamanlarında da vardı kızken de vardı enfeksiyon bir türlü geçmiyor
Kaderyas0327 [silindi] peki bana doğum teklif ederse doktorum ben suni sancı istesem ilk önce yine çocuğa geçme ihtimali olur mu acaba ?
SedanurAydnAta Kaderyas0327 normal doğumu çok istiyorum ama bebişe geçer diyede çok korkuyorum 😬 karışık durumlar yaaa bide 2 hafta büyük çıkıyor bebeğimin kafası ultrasonda nasıl doğurcam bilmiyorum 🤷🏻♀️ 38 den sonra karar verecek doktorum
Kaderyas0327 SedanurAydnAta ben de normal doğum çok istiyorum ama işte enfeksiyon yüzünden çok endişelerim var
Mrvdmt Bende de hiç gittiği yok idrarda enfeksiyon banada fitil verdi bide suya atilip içilen bişey varmış ondan verdi bende 6 ay bitti işte 7. Aya girdim
SedanurAydnAta Kaderyas0327 bende öyle valla canım doğum yapıp bebeği yanıma alamamak çok kötü olur 😓 çatı muayenesini yapınca doktor belki istemez normali çünkü çok yoğun akıntım var 😓