Herkese merhaba arkadaşlar sancım başladı sanırım ama yalancı sancı mı değil mi ayırt edemiyorum belim kopuyor belim ağrıdıkça karnım kasılıyor ve karnımın alt bölgesine geliyor saat 1 buçuk gibi çok afedersiniz büyük tuvaletime çıktım birde sabah çıkmıştım çok korkuyorum ilk gebeliğim korku panik heyecan çok karışık duygudayım nolur yardım edin bu da kasılma sayacı bir de bugün duş almıştım akşam 11 buçuk gibi çok afedersiniz jiletle alt bölgemi temizlerken jilette kan gördüm sanırım bir yeri kestim dedim banyodan çıktım ama herhangi bir kesik felan görmedim acaba nişan mıydı nasıl bir şey olduğunu da bilmiyorum 😔 nolur yardımcı olun doktora haber vermeli miyim yoksa beklemeli miyim bu arada 28. haftada 2 doz ciğer geliştirici yapılmıştı
Şuan 36+1 haftalık hamileyim
