Mom-babyyy mjgnylmz-21 keyfini çıkar bu haftaların göbek çıkıncaya kadar 32 haftadayim her yatağa girdiğimde aynı istek var ve o yüzden uyuyamıyorum 😂
KLORAKHANIM mjgnylmz-21 uyu uyu hicbir sey olmaz sonrasinda baglasalar duramazsin oyle 🤣 doktorun 17.haftada utaracak seni o da 20.haftaya kadar Alis diye
mjgnylmz-21 Mom-babyyy ya ne bilim bebege bise olur korkusuyla uyuyamiorm esimde kizio uyuma diye birakmio😂😂
Btlklnc pamukprensesss bende 22. Haftadayım yarı yuzüstü yatabılıyorum :) olsun o bıle iyi gelıyor hemen dalıyorum uykuma
elvinimmm mjgnylmz-21 ben istem dışı yatıyorum kızım pit pit atinca bidaha kendimi düzeltiyorum done done bi hal oldum
Mom-babyyy mjgnylmz-21 eşler o durumu bilmiyorlar çünkü dediğim gibi bu günlerin keyfini çıkar sonradan zaten ne soluna yatabiliyorsun ne de sağına 😂
uraz_ve_annesi- mjgnylmz-21 uzunn bir süre zaten yatamayacaksın yatabildiğin kadar yat ben sezaryenden çıktım doktora ne zaman yüz üstü yatabilirim diye sordum artık ağlayacaktım sağa sola yatmaktan 😂
uraz_ve_annesi- mjgnylmz-21 normal doğum olursa yatılabilir sanırım ama ben sezaryen oldum mecbur bekledim bir kaç hafta daha 🙄
Babyozi21 mjgnylmz-21 yat yarabıldıgın kafar bnm erkenden çıktı karnım bn yatamadım bak 36 haftalığım sol tarafım çürüdü artık 😅
Babyozi21 mjgnylmz-21 ben çok zayıf hamıle kaldım 10 haftadan sonra hıc yatamadım suan 36 haftalığım sen düşün🙈doğurduğum gıbı yüz koyun yarıcam😂
smyctn mjgnylmz-21 hamileliğim boyunca onun hayalini kurdum doğum yaptım eve geldiğim gün yatağıma koşup yüz üstü yattım 😅 şimdi yine karnım çıkmaya başladı yarı yüz üstü gibi aradayım ve yine hayallere daldım 🤦🏻♀️😂