burcuoznur Hareketlerini hissediyorum ama canım açıyor sizce hareketlerinden dolayı mı yoksa sancı mı nasıl ayırt edeceğim
Babyozi21 burcuoznur aynı haftadayız aynı kaderi paylaşıyoruz artık yer kalmadığı için bas asagı pozisyonda ya her hareketi baskı sancı gıbı oluyor bnde aynı durumdayım korkma sancı olunca bacakların tutmuyor gubı oluyor Farklı bı haksızlık geliyor ınsana