Secil-0 bende ilk hamileliğimde kızım 1 aylıkken kayınvalidemlerin köyüne gitmiştim. Ay bu çocuk ne kadar zayıf diyen biri vardı 1 aylık çocuktan ne bekliyorsunuz dedim sustu. 3,500 kilo doğmuştu yani bir de.
Bir de eşimin teyzesi bunu emzir aç aç diyordu sinir oluyordum. Eşime kayınvalideme bile söylenmiştim şimdi hala dalga geçerler benimle bu çocuk aç meme istiyor diye güler geçeriz.. Lohusa olunca insan çok daha hassas oluyor.
Sen kafana takma sen onun annesisin en iyisini sen bilirsin ❤️
Kimse de umrunuzda olmasın..