Narinsuu Kızlar 14+3m ve bı haftadr kasığımda şiddetli ağrı var geçmek bilmiyor şimdide atesim ağrım var eklemlerimde hastanedeym parol veriliyr su an düşük olabilir mi ne bu anlamyr burdaki acildekiler