Bende 6 aylık hamileyim aslında hep dökülürdü benim ırsi annemlerinde öyle ama şimdi her saçıma ellediğimde saçlar geliyo elime hiç bir çözümü yok baya daha dökülür yani gebeliğin sonuna kadar o kadar vitamin takviyesi falan verdi doktor bana mısın demedi