Umut2 Arkadaşlar merhaba dış gebelik sonrası ameliyat oldum bugün 15.gün betam 67 çıkmış doktor 5 üstü çıkarsa gel dedi cok panik oldum başına gelen var mı lütfen yardımcı olun bu saate ne yaparım bilmiyorm şimdi
Elifderin34 Umut2 ben de dış gebelik ameliyatı oldum fakat benim 15.gün değerim 7 ye düşmüştü sizinki bayağı yüksek çıkmış doktorunuz gel demiş vakit kaybetmeyin gidin içim rahat etsin derseniz şimdi acile gidin yada kendi doktorunuzdan randevu gününü bekleyin
Elifderin34 Umut2 içinizi ferah tutun bir şey olmaz allahın izniyle belki yavaş yavaş düşüyordur siz bence acile gidin sabahı beklemek zulüm gibi olur şimdi geçmiş olsun çok