Elifderin34 Esesesssss 37+2 de zorunlu alıcak doktorum sorun yok sağlıklı dedi ama her ihtimale karşı ciğer geliştirci iğne yaptı, arkadaşım 34 de doğum yaptı solunum sıkıntısı çekmedi tamamen bebişle alakalı bir durum sanırım
Deletedmom_33 Esesesssss 37+2 de zorunlu sezeryan oldum. Solunum sıkıntısından 12.gün çıktık yoğun bakımdan
Halimbey Görümcem 36+6 da yaptı hiç-bir sorun yaşamadı ertesi gün eve geldiler ben 41+1 de dogum yaptım 2 gün kuvozde kaldı. Değişkenlik gösteren bir olay ki bu
Deletedmom_33 Esesesssss yok. 38+4 e gün almıştık. Doktor en fazla solunum sorunu olur demişti haftaya düğün almışsın sonlandıralım dedi. Dediği gibi solunum sıkıntısı oldu.