Esra88kskn Kizlar sezeryan olcam 2 gun sonra sizce mama goturmeli miyim kendimle sutum hemen gelmezse bebek ac kalmasin diye ne onerirsiniz?
Nurr_22_22 Esra88kskn için rahat edecekse koy yanına ama biberon emzik alma kaşık şeklinde biberonlar oluyor öyle bisey al ki bebek baştan biberona alismasin
dilaradoyan Esra88kskn gerekirse ilk mamasını hastane yapıyor. Sonrasında hastaneden çıkana kadar gerekirse alın derler o zaman çevredeki bi eczaneden alırsınız. Gerekirse alın yani