Baby_loading Kizlar edetime son 4 gun var dayamadim :) sizce varmi? Sanki silik var gibi anliyamadin 😁
Eldgrn Baby_loading silik çizgi var gibi canım ama sen yine adetini bekle o zamana netleşir daha da yada kan ver verebilirsen hem kan takibini yapmış olursun
Baby_loading Eldgrn Tesekkur ederim cnm, temmuz ayinda dusugum olmustu bakalim gunum gecerse dr giderim Insallah ♥️