Ozleeem yeni isim tercih etmiyorum yeni isim yeni sorun diye düşünüyorum burada ilk kez duyduğum isimleri dur bir araştırayım diyorum işte dürüst güzel ahlaklı diyor ben kelimeyi ilk kez duydum . kızımızın adı mihrimah eşimin adı süleyman çok alakalı bence , dedemizin adı rahmi e bütün harfleri uyuyor eşim çok babasının adını vermek istedi ama erkek nasip olmaz belki ve dedemizle aynı gün doğmuştu kızım. e mihrimah güneş ile ay demek , mihrimah adını taşıyan kadının güzelliği konuşulur keza ben eşim ortalama bir yüzümüz varken kızımız aydan bir parça, bayılıyorlar ona 2 yaşında kendisi , yolda yürüsek herkes mi laf atar adına çeken bir kız oldu. şu an hamileyim yeniden kızımız olacak eşim züleyha istiyor , bizim için o ismi önceden taşıyanın namı hayat hikayesi çok önemli bir çocuğa Muhammet gibi ol! elif gibi ol denilmeli diye düşünüyorum ama yine kalbimize dokunan okunması kulağa hoş gelmesi çağdaş olmasa da olur diyebileceğimiz isimler önemli artık yalandan ne güzel isim demekten yoruldum iki tane isim konuluyor bir anya bir konya anlamını bilmem ilk kez duymuşum benim kızımı duyanlar sen sultan mısın sen ondan da güzelsin sen ay parçası mısın diyorlar isim bunu gerektirmeli diye düşünüyorum . yani internetten baktım eee işte manası şu şu e sen biliyorsun da başkası biliyor mu , o sebeple evet eleştiri alabilirim ama isim konusu benim için önemli önce kalbe dokunacak o isim o anlamı onu taşıyan ünlü kişi kimdir nasıl tanınır çok önemli ama önce sağlık 💓