Burcin93 ilacı bırakmayın hiç bir şey olmuyor. İçilmezse bebeğe zarar veriyor zeka geriliği gibi. Ama dediğim gibi ilaçla önlem alıyorz . İlk gebelikde kullndm kızım 3 yaşına gırecek hiç bir sorun yaşamadık. Şuan 36 haftalık hamileym yine ilac kullnyrm . Gebelikde çıkıyr sonrasnda düzelir. Aslında 4 e kadar değer normal ama gebe olduğumz için 2.50 nin altında istenıyor