elanur-1125 Kızlar ben 30+6 oldum akşam üstü kanamam başladı acile gittim ve alttan da müdahale edildi nst bağladılar sonra bir sıkıntı yok ama progestan yazdilar pazartesi de doktlruma gitmemj soylediler bwnim gibi olan var mi