adehuS Kızlar arkadaşım test yapmış ama biz anlamadık bozuk mu yoksa pozitif mi,testi bu şekilde çıkan varmı?
Fevehan adehuS fazlaca pozitif bence. 🥰 Çünkü negatifse bir saat sonra bile negatif aynı değişmiyor, bende öyleydi en azından. Yarın tekrar yapsın nöbetçi eczaneden testi alıp. içiniz rahat etsin hayırlısı olsun🤲🏻😇